Доклад конференции

ПРИМЕНЕНИЕ CHUNKS В ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКЕ ДЛЯ ПОДГОТОВКИ К ПИСЬМЕННОЙ ЧАСТИ ВСТУПИТЕЛЬНОГО ЭКЗАМЕНА В УНИВЕРСИТЕТ ПО НЕМЕЦКОМУ ЯЗЫКУ КАК ВТОРОМУ ИНОСТРАННОМУ

С. МэкГёри, Н. Вульфф
2022

Before their enrollment in a German university, international prospective students face the challenge of mastering coherent written texts for language entrance exams which assess the test takers’ability to compare and contrast, discuss, or argue for a position using the appropriate linguistic tools and following norms conforming to the accepted standards within German academia. This paper discusses how test takers perform in such tasks and which strategies they make use of.

МэкГёри С., Вульфф Н., Рубцова А. В., Еремин Ю. В. ПРИМЕНЕНИЕ CHUNKS В ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКЕ ДЛЯ ПОДГОТОВКИ К ПИСЬМЕННОЙ ЧАСТИ ВСТУПИТЕЛЬНОГО ЭКЗАМЕНА В УНИВЕРСИТЕТ ПО НЕМЕЦКОМУ ЯЗЫКУ КАК ВТОРОМУ ИНОСТРАННОМУ. 2022;:457-462.
Цитирование

Список литературы