Доклад конференции
МОТИВАЦИЯ К ОБУЧЕНИЮ СТУДЕНТОВ КОЛЛЕДЖА С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНСТРУМЕНТОВ ЦИФРОВОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Д. Г. Игумнова,
И. М. Сорокин
2022
Игумнова Д. Г., Сорокин И. М. МОТИВАЦИЯ К ОБУЧЕНИЮ СТУДЕНТОВ КОЛЛЕДЖА С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНСТРУМЕНТОВ ЦИФРОВОГО ОБРАЗОВАНИЯ. 2022;:203-207.
Цитирование
Список литературы
1. Shaitura S.V., Minitaeva A.M., Ordov K.V., Gospodinov S.G., Chulkov V.O. Review of distance learning solutions used during the Covid-19 crisis - Jn: «Advances in Social Science, Education and Humanities Research» 2020. С. 1-9.
2. Area, M. El proceso de integración y usopedagógico de las TIC enloscentroseducativos. Unestudio de casos. Revista de educación, 2010, № 352, pp. 77-97.
3. Abramov A.V., Bagdasaryan V.E., Byshok S.O., Volodenkov S.V., Evstaf’ev D.G., Ego-rov V.G., Komleva N.A., Kramarenko N.S., Manoilo A.V., Mikhailenok O.M., Petrenko A.I., Prokof’ev V.F. Pandemia COVID-19: The end of the familiar world? In: Bulletin of Moscow Region State University (e-journal), 2020, no. 2. Availableat: www.evestnik-mgou.ru
4. Bukeikhanov N., Gvozdkova S., Butrimova E.Evaluation of the effectiveness of digital teaching technologies in the conditions of COVID-19 // Russian regions: looking into the future, 2020, vol 7, N 2 pp. 62 - 75
5. Keller, J.M. (2010). Motivational design for learning and performance: The ARCS model approach. New York: Springer.